Monday, October 13, 2008

က်မ မွာလိုက္ပါရေစ .....

(၁)
ဒီမွာ ကိုရင္
ေတာ့္ ခရီး ေတာ္ဆက္
ေတာ့္ အလုပ္ ေတာ္လုပ္
ေနာက္ဆုတ္ ငဲ့မၾကည့္နဲ ့
မြဲမြဲေတေတ ၊ စုပ္စုပ္ျပတ္ျပတ္
က်မ ရပ္တည္ႏုိင္ပါတယ္ ။

႐ွင့္သမီးနဲ ့ ႐ွင့္သား
က်မ ေကၽြးထားႏုိင္ပါတယ္၊
အေဖ့ဝတၱရား
မေက်ပြန္ဘူးလို ့မ်ား
႐ွင့္သားနဲ ့႐ွင့္သမီး
မၿငီးျငဳဳေစရဘူး
စိတ္ခ်လက္ခ်သာ ခရီးထြက္
က်မ ထန္းလ်က္ခ်က္တတ္တယ္ ။

ဒါနဲ ့ ႐ွင္သြားရင္
ပင္နီအက်ၤ ီ၊ လံုခ်ည္ဖ်င္ၾကမ္း
အပိုတထည္ ထည့္သြား
တိုက္ပံုေတာ့ ယူမသြားနဲ ့ေပါ ့
ေျပးဟဲ့ လႊားဟဲ့
က်ားက်ား လ်ားလ်ား
သြားရမဲ ့ ခရီးေဝး
ႏုံ ့ႏုံ ့ေႏွးေႏွး ၊ ေလးေလးတဲြ ့တဲြ ့
မေနနဲ ့ေပါ ့
ေတာ္က ခတ္ေအးေအးသမား မွ ုတ္လား ။

( ၂ )
ဒီမွာ ကိုရင္
ထန္းတက္သလို
လမ္းတဝက္မွာ မနားနဲ ့
႐ွင့္ဓါးကို အၿမဲေသြး
ေတြးေတြး ဆဆ
ဝိရိယ သတိ အၿမဲ႐ွိပါေစ
အ႐ွ ုံးအေၾကာက္နဲ ့
ဒူးမေထာက္ခဲ ့ပါနဲ ့
အေတြးေနာ့လို ့
ေသြးမေဖ်ာ့ပါေစနဲ ့
႐ွင္ ့သား ႐ွင္ ့ေသြး ႐ွင္ ့ကေလးေတြက
“ ဒါမွ တို ့အေဖကြ ” လို ့
ဂုဏ္ယူၾကရပါေစ ။

ေသတေန ့ ေမြးတေန ့
ျပန္ေတြ ့ ၾကဦးမယ္လို ့
က်မ မေမ်ွာ္လင့္ပါဘူး
႐ွင့္္ကို မခ်စ္လို ့ေတာ့ မဟုတ္ဘူးေနာ္ ။

( ၃ )
ဒီမွာ ကိုရင္
႐ွင္ ့ခရီးက ပုပၸါးေတာင္ထက္ ႀကီးျမတ္တယ္ ၊
႐ွင္ ့ရပ္တည္ခ်က္က
ထန္းလွီးဓါးထက္ ျပတ္သားတယ္ ၊
႐ွင္ ့သေဘာထားက
ပတၱျမားထက္ တန္ဘိုးႀကီးတယ္ ၊
႐ွင္ ့ဇနီးက်မ သိသမွ်ေျပာပါတယ္ ။

ကဲ ….. က်မ ေနရစ္ခဲ ့ေတာ ့မယ္
လူမမယ္ ႐ွင္ ့သား
ႏို ့မ်ားဆာေနေ၇ာ ့မလား
သြားေလ ေတာ္သြား
သြား …..
က်မ မ်က္ရည္က်ေတာ ့မယ္ ။ ။

ေခ်ာအိေမာ္